Summer

Jorå, jag lever! Mycket har hänt sedan sist. Skolan är över och det sista riktiga sommarlovet är här. Flera fina vänner har tagit studenten, och både Emelie och Sara har fyllt år. Jullis har kommit hem från Turkiet, och vi har i princip suttit ihop sedan dess. Har blivit en hel del äventyr, men också massa myskvällar.

Ikväll ska jag på Biteline med lite tjejer för att fira att Sara blivit 18. På lördag är det dock dags för det egentliga firandet, och det ska bli riktigt kul. Jag tycker nog att det är minst lika kul som henne själv.

Pratade sommarplaner med massa tjejer igår, och nu känns det verkligen som att det här blir en riktigt bra sommar. På tisdag ska jag på sjukhuset och jag håller tummarna för att det ska se bra ut den här gången, för då skulle fan allt kännas perfekt.

Nu ska jag kila. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0