Bad day

Idag är faktiskt ingen toppendag. Jag har känt mig jättestressad hela dan över allt som måste bli klart innan sommarlovet, för jag vet inte alls hur jag ska hinna med mig. Ville bara låsa in mig på toaletten på skolan och sätta mig och grina över allt. Och inte nog med det så har jag haft ont i benet hela dagen, och inte känt att jag orkar med nånting.

Därför tänkte jag nyss göra mig själv på bättre humör genom att klicka hem lite kläder, men så gick jag in på Swedbank och såg mitt kontoutdrag för den senaste månaden, och nu fick jag fan lov att säga stopp åt mig själv. Jag ska inte handa ett till klädesplagg förän jag fått pengar i slutet på den här månaden, så jag vet hur jag ligger till, för dra mig baklänges vad jag har shoppat sista tiden. Fick faktiskt ont i magen när jag tänkte på vad jag kunde gjort för alla pengarna.

Nu ska jag vänta på att få någon middag här hemma, och sedan får vi se vad som händer. Vet inte om jag ska hitta på något ikväll eller bara ta det lugnt. Det positiva idag är ju iallafall att man får vara ledig ett par dagar, så det känns ju skönt iallafall. Men måste nog tyvärr avvara någon av dagarna för lite plugg, för hur det än är så är det värt det i slutändan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0