lever

Åh, äntligen är jag klar med alla skolarbeten! Nu känns det som att jag kan andas igen. Känns som att jag pluggat varje dag den sista tiden (vilket jag i princip har gjort), men nu kan jag äntligen vara nöjd med mig själv. Imorgon vankas det skola, och sedan hem för att fira min älskade mor som fyller år. Sedan i helgen ska jag vara kattvakt och sova i stan hela helgen. Ska bli skönt. Ska nog på bio på fredag, och sedan blir det lite fotboll på lördag. Mer än så vet jag inte, men det blir lugnt iallafall. Ska bara njuta över att allt är inskickat och över att betygen sätts på fredag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Grey's om jag orkar. Har sovmorgon imorgonbitti också, så himla skönt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0