Livet

Nej jag funderar faktiskt på att lägga ner den här bloggen helt och hållet. Tycker att det blivit skittråkigt att blogga och dela med mig av vad jag gör på dagarna. Desutom är den här bloggen bara så jäkla ytlig. Ni får egentligen aldrig veta nånting som faktiskt är något att bry sig om. Jag skriver ju inte äns om vad som egentligen händer i mitt liv, jag skriver ju bara om sånt som alla redan vet. Ni som inte känner mig så väl måste tro att det inte händer ett skvatt i mitt liv, bara för att jag inte skriver allt här. Men så är inte fallet. Det händer faktiskt allt för mycket ibland, men jag känner inte för att dela med mig av allt när jag inte vet vilka det är som läser.

Jag kan ju iallafall dela med mig av en liiiiten uppdatering över hur mitt liv ser ut just idag (den opersonliga delen av det ofc). Igår var det valborgsfirande, och jag åt middag med Madeleine, Olivia och Emelie hemma hos madde. Sedan kom även Julia. Vi surrade och tog ett par glas tills natten närmade sig, och då åkte jag till stan med Julia och Micaela. Kom hem runt 4 inatt skulle jag tro, och den här dagen har bara varit tråkig. Har städat och inte gjort nånting alls. Snart ska jag laga tacogratäng till middag och sedan ska jag packa inför morgondagen. Imorgon läggs jag nämligen in på sjukhuset, och på torsdag opereras jag. Jag håller tummarna för bättre lycka den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0