happy

Har färgat mitt hår idag efter skolan, lite mörkare. Sedan gjorde jag och Sara silviakaka, hur gott som helst. hon åkte härifrån från en stund sedan. Nu sitter jag framför tv'n och ser på hockey, Timrå-Skellefteå, jobbar ju inte där idag för ovanlighetens skull. försöker även plugga lite emellanåt. Har en samhällsuppgift som ska vara inne imorn, plus ett matteprov. känns inge vidare..

blev överlycklig idag när jag insåg att Kings Of Leon kommer på P&L till sommaren, måste dit. hörde även ett till rykte sedan som lockade en hel del, får se hur det blir med den saken. 

i helgen är det cup i NCC, känns jätteroligt. har så jäkla kul med mina fotbollstjejer nu, men vi får se hur det kommer gå för mig, har ju inte tränat nåt känns det som, och framförallt inte nå' målvaktsträning.. men vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0