jobbjobbjobb

idag  har varit en hård dag. Dopet blev inställt pågrund av att dopfamiljen låg i vinterkräksjuka helt plötsligt! ush.. Så jag jobbade iallafalll 07-16. Det var väldigt jobbigt eftersom jag jobbade hela kvällen igår också och hade väldigt svårt att sova inatt, men det gick ju det med. 

Iallafall så åkte jag hem och vilade efter jobbet och åkte sedan till farmor, världens bästa farmor. så underbar, jag är så jäkla glad att jag har henne. Pappa var där eftersom han åkte upp hit för dopet. trevligt att träffa honom. 

Iallafall så ska jag snart krypa till sängs igen så jag orkar kliva upp och jobba imorgon igen. Först på permisss på morgonen sen på hockeyn på kvällen, full fart med andra ord. Men puss och ha det bra, nattis. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0