natti

Igår såg jag och Lisa på Inception, sjukt bra film måste jag säga! Klockan var väldigt mycket och vi var väldigt trötta, så Lisas ögon började plötsligt göra motstånd och hon var påväg att slumra till. Men jag vägrade låta henne sova när filmen  var så jäkla bra, och hon ville inte det heller. Så vad gör man? jo, vi pausade filmen, Lisa tog en powernap på drygt 20 minuter och var sedan fit for fight igen! så såg vi klart den och somnade sedan väldigt gott. 

Imorse klev Lisa upp tidigare än mig och åkte på körlektion, jag sov vidare och drömde sött till runt klockan 12 då jag klev upp. Lite senare kom då Lisa och hennes pappa och hämtade upp mig, sedan plockade vi upp Ida och fortsatte mot stan. väl där så kollade vi runt lite men eftersom det var så förbannat kallt så åkte vi till Birsta istället (så mycket skönare där under vintern). Där var det mycket folk och jag kände mig trött och stressad bland alla människor.

Runt 4 tog jag då bussen hem och bytte om och gjorde mig redo för att åka och jobba från klockan 5. var hemma runt 10 och nu är dagen mer eller mindre över. 

Imorgon ska jag kliva upp 06.00 och jobba igen. Jag ska jobba fram till klockan 11 för sedan ska jag på mitt kusinbarn's dop. Det blir nog trevligt det!

Nu är det bara att säga godnatt för mig. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0