soffliggare

Ligger i soffan helt förlamad och mätt fortfarande fast det var nästan flera timmar sedan jag åt. Mamma gjorde en jäääättegod middag med rostbiff kryddad med rosmarin (tror jag det var?) i ugn och ugnstekt potatis/morötter med smak av nånting så underbart gott, plus en godsås till det. ingen vanlig onsdags middag direkt, men ack så gott.
Försöker nu hitta mig en nyårsklänning, men känner att det inte går allt för bra. är som vanligt väldigt trött desutom, så väntar in nån mysig film eller kanske lite efterlyst. blir glögg och pepparkaka till det sedan skulle jag tro.
ska kanske försöka spela lite tv-spel med brorsan en stund för att fördriva tiden lite, vad tros om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0