trött

sitter här och ser på efterlyst. skoldagen var den bästa på länge. Åkte iallafall till birsta med mamma efter skolan. hade tänkt äta på charm, bakad potatis. men självklart så var dom slut!? förstår inte. vi blev irriterade och sket i att äta där. då tog mamma en cheese och jag sprang på apoteket. sedan rörde vi oss mot ö.b, vi skulle "bara köpa nåt shampoo" slutade med att vi hittade ett och annat där. sedan åkte vi till ica maxi som vi hade planerat. gjorde en storhandling inför helgen då det blir tjejkväll eftersom mamsen sticker till Stockholm.

kom iallafall hem för en stund sedan, och bestämde mig då för att äta nån middag. sent, jag vet. gjorde lite svampstuvning och tryckte i mig, mycket gott ;)

men tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0