det närmar sig

Har varit och julhandlat med Julia och Sara idag efter skolan, och nu är nästan alla julklappar färdiga, och jag är väldigt nöjd. Skönt!! Har även avverkat ett matteprov idag på skolan, och det kändes faktiskt bra det med! Även en redovisning på Geografin har jag hunnit med också. Nu har jag bara ett psykologi seminarium imorgon, och en religions redovisning på tisdag, sedan är det lov och lugna puckar som gäller.

Har inte haft något batteri på telefonen sedan eftermiddagen igår, så har inte kunnat fått tag på någon, och ingen har kunnat sökt mig heller. Haha, det har ju varit ganska skönt faktiskt, men man märker hur handikappad man blir..

Nu sitter jag och kikar på tv med Benke och väntar på att mamma ska komma hem. Sedan blir det filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0