helg till max

Hallådär. Igår efter skolan åkte jag till Birsta och mötte upp lite tjejer, gjorde lite ärenden och så. Pratade med Jeffe en sväng om lite planer som vi har, och det låter ju alltid lika kul. Därefter åkte jag hem, och Andreas var här. Sedan kom Angen, Micke och Algot. Så åt vi middag allihopa, kollade på Idol och myste på. Jag tyckte att det var helt rätt att Amanda vann även om jag inte bryr mig så mycket.. Iallafall så åkte jag med Janne upp till NCC vid halv 12 igår kväll. Matilda hade match 00.30, och jag hängde på och kikade på jäntan min! King var hon som alltid. Sedan åkte jag hem och kröp ner i sängen bara.

Idag ställde jag klockan på 08.00. Klev upp och slängde på mig lite kläder och sånt, sedan kom Tommy och Andreas och hämtade mig. Vi åkte då upp till E.ON för att kika på Luddes första hockeymatch, riktigt roligt att se. Nu har jag nyss ätit lunch och ska bege mig in till jobbet. Ska jobba till 17 och därefter åka hem och fixa mig innan det är dags att fira Louise. Kommer att bli en kanonkväll, och jag ska försöka knäppa lite bilder också.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0