hey you

Hade sjukt roligt igår. Det blev en lång kväll, men tidig hemgång, hur nu det hör ihop!? Idag har jag varit på Birsta med Julia. Det var självklart hur mycket folk som helst, så man blev bara trött av att vara där. Fick iallafall med mig min älskade, och efterlängtade peakväst, en tjocktröja, och i.d smink från Bare Minerals. Så nu är julklappspengarna som bortblåsta! Men vad gör det när man får känna lyckan av att shoppa..

Imorgon ska jag ställa klockan fast jag inte har någon tid att passa. Det är så mycket skönare att kliva upp i skaplig tid och ha hela dagen framför sig, istället för att bara sova bort den. Jag ska sätta mig med lite körkortsteori imorgon iallafall, och sen ska jag nog åka på ett pass på Etic. Ser redan fram emot det!

Nu ska jag nog slå igång en gammal film hade jag tänkt. Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0