hope there's someone

Idag har det gått bra på skolan och jag har gjort klart allt med svenskan, så det var himla skönt. Sitter här nu och väntar på Micke som ska skjutsa mig till stan för fotbollsträning. Efter det så blir det bara till att åka hem, och försöka plugga lite matte. Har prov imorgon så ska försöka att få in lite mer i skallen innan jag kryper till sängs ikväll.

Imorgon blir det eventuellt en tur på Birsta för att kika på lite julklappar, om jag inte tar och tränar istället. Vill hellre träna som det känns, men måste få klart lite julklapps shopping. Känner mig lite stressad med tanke på att det inte alls är långt till jul, och helgen är fullspäckad, precis som nästa vecka. Men vad gör det, jag längtar huuur mycket som helst faktiskt!

Nu ska jag åka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0