I hope so

Idag är det fjärde ljuset tänt, och det är endast några dagar kvar till julafton. Snön faller utav bara den idag, så förhoppningsvis får vi en vit jul även iår!

Hade en mysig kväll hos Bea igår, och jag hoppas hon blev nöjd med kvällen och presenterna, för det är hon värd.

Idag möttes jag av en julklapp till mig på jobbet, så då blev man glad! Jobbar med Robin idag igen, men idag verkar det inte vilja hända så mycket här. Ska jobba till 9 ikväll, och efter det blir det bara till att åka hem och mysa.

Imorgon är det skola som gäller och jag hade tänkt att jobba på för fullt med det sista på religionen. Sedan ska jag försöka ta mig på ett spinningpass framåt kvällen om inget annat kommer i vägen. Men nu måste jag kila, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0