Lucky me

Den här dagen började kasst. Låg kvar och sov ungefär en timme för länge, vilket resulterade i att jag bara hade 20 minuter på mig när jag klev upp. Det hade inte varit något problem om det inte vore för att jag skulle duscha och så. När jag iallafall stod i duschen så var balsamet slut, och mitt hår är därför ett helvete, eftersom jag inte heller hann torka det. Allt mitt smink är i stan, så jag ser ut som ett lik för tredje dagen irad. När jag sedan skulle leta reda på min mössa för att rädda min frisyr, ja då var ju inte den heller hemma, och när jag slutligen skulle borsta tänderna så uppstod ännu ett problem. Batteriet i eltandborsten var slut, så jag var tvungen att springa runt i hela huset för att hitta min andra tandborste. Dyngle var jag när jag gick till bussen, men jag hann ju med den iallafall som tur var.

Är iallafall på skolan nu, och har geografi. Ska sedan ha ett seminarium på psykologin, och kan ju hoppas att det går bra. Sedan efter skolan ska jag åka till Harriet med familjen och fira henne, och äta smörgåstårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0