Ser framåt

Hallå där. Sitter i soffan nu och ser på Sanning & konsekvens. Har ätit lussebullar och druckit julmust idag efter träningen, och det var ju kanske hur gott som helst.

Imorgon har jag sovmorgon, och efter skolan ska jag bara hem för att städa och ta tag i lite saker. Jag hade velat träna men jag måste bli helt frisk innan jag kör igång igen, för annars blir det bara som sist.. Förhoppningsvis så kan jag köra nåt pass på fredag iallafall, innan det blir idolmys här hemma.

Jag längtar något fruktansvärt till helgen faktiskt. Känns som en tung vecka i skolan, och nu behöver jag både få vara ledig och ha riktigt roligt. På fredag ska jag som sagt se på idol här hemma. Äta god mat, och bara mysa på. På lördag jobbar jag 12-17, och sedan ska jag till stan för att fira Louise. Gissar på en riktig kanonkväll! Sedan på söndag är det jobb på hockeyn som gäller, men inte förän på kvällen, så på dagen så ska jag bara ligga i sängen och slappa. Ja guud vad jag längtar..

Nu ska jag slänga mig i duschen, och sedan sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0