The smell of your skin

Hade sjukt roligt i lördags, med härliga människor. Var lite överallt, och kom hem allt för sent. Haha.. Söndagen spenderades med pizzaätande, och slutligen lite jobb. Sov stenhårt inatt, och var sedan på skolan hela dagen.

Idag var det luciafirande på skolan, med luciatåg och fika. Helt okej om jag får säga det själv. Sedan har jag åkt skridskor med mitt mongoben för första gången på ett år, och det fixade jag ju rätt bra faktiskt. Annars har det inte hänt något intressant idag.. Åkte och jobbade några timmar efter skolan bara.

Ikväll har jag sett en rätt bra film också. Takers hette den, och den var helt klart sevärd. Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda om batterierna för morgondagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0