Tired

Åkte in till sjukhuset vid elva imorse. Bara att få komma in på röntgen tog cirka 1timme och 20 minuter, men jag börjar känna mig rätt hemma där så jag satt och halvsov i väntrummet medan jag såg alla gamlingar få gå före mig, kulkul. Fick iallafall träffa min läkare sen. Har fått bekräftat att mitt högra ben är ungefär 1.5 centimeter kortare än det andra, vilket förklarar varför jag har ont i ryggen. Sen har jag även fått se varför jag fortfarande har ont, och det eftersom det tydligen inte läkt klart. Nu överväger vi om dom ska öppna upp vid ena brottet för att stimulera läkningen där eller hur vi ska göra. Men eftersom jag åker till Thailand om lite mer än 2 månader så bestämde vi att vi skjuter upp det beslutandet och tar en ny kontroll när jag kommer hem därifrån, för att inte riskera att jag ska behöva bli gipsad eller något när jag åker dit. Jag har en väldigt bra och förstående läkare, så det är jag glad över iallafall! Förövrigt så är jag spyless på det här.

Sitter hemma i soffan nu och har ingenting att göra. Ska nog försöka mig på A-fasen om jag orkar, och sedan kanske träna ikväll, men vi får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0