det går bra, jag lovar dig

Tjoho! Fick sluta tidigare idag efter skolan, så hann hem med bussen, och stoppade lite i magen innan jag åkte på Etic. Körde ett pass pulsspinning, vilket var huuuur skönt som helst! Var dock helt slut och genomsvettig efteråt, men körde en sväng på bandet och i gymmet med Betty också. 

Kom hem och käkade lite spaghetti & köttfärssås, och nu har jag hamnat framför tvn. Ska göra klart en liten grej till skolan imorgon, sedan ska jag se en film om jag orkar. 

Den här dagen har varit sååå bra. Antar att det är för att jag orkade kliva upp när jag skulle imorse, och hann både fixa mig, och äta frukost i lugn och ro. Jag har helt enkelt fått den bästa starten på veckan som man kan tänka sig. Hoppas att det håller i sig bara. Wihooo. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0