Watching

Vaknade först redan vid halv 10 imorse. Perfekt tyckte jag, gick upp och tände lampan, gick på toa, och la mig i sängen och läste en bok. Låg och läste i säkert en timme, men sedan blev jag så trött och bestämde mig för att sova ett tag till, haha.. Vaknade sedan av att Jack kom inklampande vid 12 och bestämde mig för att kliva upp. Åkte till Birsta med Jack och Benke. Var på Sova en sväng, och sedan åt vi lite mat på IKEA. Har även klarat A-fasen idag för första gången, så det var ju roligt.

Ikväll har jag övningskört med mamma och Angen. Det gick kanon. Sedan har jag spenderat kvällen hos Sara med några tjejer. Har spelat spel, ätit chips och myst på.

Ska sova här ikväll, och imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, ska iallafall jobba på kvällen.

Men nu ska jag kila. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0