Your day

Har knappt rört mig ur soffan sedan jag kom hem idag. Struntade i A-fasen, struntade i att träna och har istället legat här i flera timmar och kollat på Grey's, vilket var mycket längesedan. Det här är ett typiskt lov för mig, och jag bara njuter.

Imorgon måste jag till Birsta och göra lite ärenden innan hockeyn iallafall, och efter hockeyn ska jag umgås med Lisa, vilket blir mycket trevligt!

Nu är det även bestämt vad det blir för mig och Julia på nyår. Vi ska till Madeleine för middag med henne, Olivia och Emelie, och sedan får vi se var kvällen tar oss. Det kommer att bli så roligt, och det är så skönt att inte behöva fundera över det längre!

Nu ska jag fortsätta mysa på, och döda all tid som är kvar av den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0