du är snart där

Nu sitter jag bara och väntar ut tiden. Har nyss ätit frukost och tänkte strax ta mig ett äpple. Farmor hämtar mig klockan 11 och skjutsar mig till skolan, tur jag har. Annars längtar jag tills på tisdag då vi ska till vemdalen med skolan över dagen. Då blir det mys i backarna med tjejerna hela dagen! Men först är det en helg som väntar. På fredag ska jag till Sara, men ska hem tidigt eftersom jag ska upp på inventering 0700 på lördag. Annars vet jag inte vad som händer. Förövrigt så är det mindre än en vecka tills jag opererar mig. Jag börjar bli rätt nervös nu, men det ska väl gå bra, även om tiden efteråt kommer bli otroligt tråkig.



jag bör tvätta av spegeln när jag kommer hem från skolan.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0