I'm Good

Hejdär. Operationen blev tidigare igår så rullade ner mot salen redan strax efter 8 igår morse. Det gick bra allting, men var helt slut efter pågrund av allt smärtstillande, så därför jag inte orkade svara på några sms eller så igår. Men det ser ut på röntgenbilderna som om allt ska bli bra iallafall. Annars har jag väldigt ont och är helt slutkörd, men jag lever iallafall, och det blir väl bättre och bättre. Så, nu vet ni det! Men om jag inte svarar när ni smsar eller ringer så är det helt enkelt för att jag inte orkar prata med nån. Blir kvar här tills imorgon iallafall.

Nu kommer jag ha gips i sex veckor till att börja med iallafall, och jag får inte stödja och så på benet.




Kommentarer
Postat av: saraa

det ser coolt ut vännen! syns snart <3

2011-03-31 @ 16:53:55
URL: http://sarasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0