nånstans där så blev jag den jag är nu

Jag har inte alls många läsare, men jag har fler än att jag ska kunna komma på vilka det är. Jag är så jäkla nyfiken på vilka det är helt enkelt. Haha. Och det blir ju inte lättare när ni inte kommenterar heller, hehe..

Skoldagen rullade på bra med en hel del skratt. Efter skolan gick jag och käkade pizza med Sara, Ellen och Alicia. Vi satt där i närmare två timmar och bara pratade, men framförallt skrattade hur mycket som helst. Gott var det desutom. Efter det hängde jag med Sara hem en sväng. Vi la oss i soffan med täcke och kikade på tv och bara tog det lugnt.

Kom nu hem för någon timme sedan. Har sedan dess bara legat i sängen. Jag är helt galet trött så jag ska nog ta och sova snart, hur tråkigt det än låter. Ligger iallafall och lyssnar på massa gamla låtar med Lasse som jag inte hört på länge, hur bra som helst. Ska springa ner och kolla om det finns nån glass nu, kan ju aldrig sluta äta..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0