skit träning

Idag funkade foten kanon hela dagen, gick ju hur mycket som helst utan att det blev problem, och på uppvärmningen på träningen kunde jag gå för fullt och allt kändes såååå bra. Men sedan gick det riktigt åt helvete, rent ut sagt. När vi körde första bollövningen efter uppvärmningen så la den av fullständigt, allt bara vek sig och jag föll ihop pladask och fick halta av plan i panik. 15 jävla minuter fick jag vara med sen fick jag lägga benet i en jävla snöklump och halvgrina. Kicki fick ringa mamma så hon kom o plocka upp mig, så vare bara att åka hem. Fyfan vad less jag är, har aldrig haft så ont. Det enda bra ikväll är att jag fick äta en semla. Allt annat är skit. Nu ska jag duscha, lyssna på musik, se på film o bara vara arg. Desutom kom mamma och mina ledare överäns om att jag inte ska träna nånting mer nu innan operationen. Jävla skit allt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0