tuesday

Idag är det bara tisdag, men det känns som om jag redan hunnit med massor den här veckan! Igår började jag dagen i stan klockan åtta. Jag gjorde lite ärenden, hann med att fika för mig själv, och hann träffa Julia J och snacka av med mig henne en hel del. Därefter åkte jag till skolan någon timme, och sedan åkte jag till Birsta med Ellen. Jag införskaffade mig en klänning som jag troligtvis ska ha i helgen, samt lite makeuuuup grejer.

Idag har jag varit på sjukhuset nästan tre timmar. Har träffat läkare och allt möjligt inför operationen. Har inte varit nervös förut men nu börjar det tränga sig på lite snabbt. Har även varit på skolan och försökt gjort det man ska där.

Nu ligger jag i sängen med lite glass. Jag tänkte fortsätta se en film nu och sedan får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0