rastlös..

Jag är rastlös så in i bomben just nu. jag har så förbannat tråkigt. Ändå ligger det tusentals grejer och klädesplagg på mitt golv som väntar på att bli undanplockade. Meeeeen hur kul känns det liksom? Nej, inte så jätte roligt.

Fick iallafall veta idag att jag klarade naturkunskapsprovet som vi hade innan lovet. Det var som att en sten lyftes från mitt hjärta. Jag hade lite ångest där ett tag när jag insåg att jag borde pluggat betydligt mer än vad jag hade gjort, men vad gör det om hundra år när man åtminstone klarade det. Det känns iallafall som den här veckan har gått rätt fort för ovanlighetens skull. Imorgon är det redan fredag och därmed helg. Jag hoppas på en riktigt rolig helg, och det tror jag det blir också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0