vårväder

Ställde klockan på 11 imorse, låg kvar och drog mig en stund men klev till slut upp och klädde på mig. Begav mig sedan iväg på en promenad på över en och en halv timme. När jag tillslut var hemma igen så insåg jag att jag inte hade någon nyckel, NEHEPP tänkte jag då, började ringa några samtal men insåg att jag inte skulle komma in innanför dörren närmsta timmen, så satt mig på sparken i en snödriva, chillade lite. Sen kom jag på den briljanta idén att ringa Sara eftersom jag ändå hade bestämt att jag skulle vara med henne, så bestämde mig för att fortsätta mitt promenerande dit. Väl där blev det lite snackande och fika, sen tog hon på sig träningskläderna och vi fortsatte turen ytterliggare nån timme. Så idag har jag varit ute ungefär tre timmar i underbart väder och bara tagit det lugnt. Huur skönt som helst! Nu ska jag äta lite middag för att sedan bege mig till Kuben för ute träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0