you make me smile

Allt bara rullar på bra nu, förutom skolan typ, och träningen då. Men skolan ordnar snart upp sig när jag får vila från den under lovet, och träningen blir väl inte bättre de närmsta månaderna, men jag har iallafall operationstid 30mars, så det går ju framåt iallafall! Annars är allt toppen nu, jag mår jättebra och känner mig så glad. Jag har världens bästa vänner, en underbar familj som jag älskar mer än allt och så vidare.
På fredag ska jag mysa med Sara, Julia och Ellen hemma hos Sara. Vi ska äta middag och bara ha en underbar tjejkväll med allt vad det innebär. Längtar så mycket till att bara vara med dom och ha det mysigt.



nyduschad och trött, men hur lycklig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0