Armageddon

Jag har nyss sett på Armageddon. Min absoluta favorit film av alla filmer jag någonsin sett. Jag minns fortfarande första gången jag såg den. Det måste ha varit ungefär sex-sju år sedan. Jag föll pladask för den, och sen dess har den varit min absoluta favorit. Så har ni inte sett den, så måste ni verkligen göra det. Jag har tappat räkningen för längesen över hur många gånger jag sett den, men jag är helt säker på att det är över 25 iallafall, utan tvekan. Bästa, finaste, underbaraste filmen, som jag kan se vilket humör jag än är på. Därifrån kommer även min favoritlåt ända sedan dess, I don't want to miss a thing med Aerosmith. Den är på ohotad första plats. Till och med före alla Lasse låtar, och det är inte dåligt vill jag lova.



Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2011-05-03 @ 21:19:29
Postat av: Lisa

<3

2011-05-03 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0