Fast & Furious

Det blev bio ikväll igen, Fast & Furious 5 med mamma och Casper. HUR BRA SOM HELST! Bara njöt hela filmen. Förutom när jag var jätte kissnödig och fick hoppa iväg på toaletten lite snabbt. Har nog bara varit så kissnödig typ två gånger tidigare i hela mitt liv, ena gången när jag låg på sjukhuset och inte kunde kissa, och andra gången när vi åkte hem från fjällen en gång då jag fick stanna efter vägen och springa ner i ett dike.. Hemsk känsla!

Iallafall, både Vin Diesel och Paul Walker är så fruktansvärt snygga!! Höll på att bli tokig. Vill bara ha dom. Nu. Båda två.






Kommentarer
Postat av: Angen

mumsbitar :D

2011-05-19 @ 07:18:33
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0