home styling

Jag har precis kommit hem. Skolan gick väl okej, som vanligt. Efter skolan åkte jag snabbt hem och bytte om för att sedan dra mig vidare mot stan. Jag och mamma gick och mötte upp Casper, sedan gick vi och åt tillsammans. Vid sex tiden drog jag mig vidare mot Olivia. Där var det Home Styling Party. Jag hittade så mycket roligt och fint, men ekonomin räcker inte alltid till fullt ut, så fick vara snål ikväll. Jag åkte sedan med Jennie och gänget hem. Det var en jätte trevlig kväll iallafall.

Klockan har iallafall dragit iväg nu, och jag ska försöka att somna i tid ikväll. Jag är helt slut i kroppen och huvudet bara värker av allt för lite sömn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0