If I ever see you again, i will hit you right away

Idag åkte jag till Torpshammar och kikade på fotboll direkt efter skolan, och kom sedan inte hem framåt 10 skulle jag gissa på. Sedan hamnade jag här än en gång. Det största frågetecknet i mitt liv just nu, är var fan min datorsladd till ipoden är? Jag förstår inte hur den gång på gång kan försvinna. Så den som vet var den är, hojta gärna till.

Imorgon börjar jag klockan 8, och efter skolan ska jag vara med tjejerna på kvällen. Jag hoppas även på en god middag där i mellan. 

Nu ska jag, om jag orkar, försöka plocka i ordning på rummet. Det är riktigt vidrigt här. Fan vad dålig jag varit på att hålla ordning senaste tiden. Jag skulle behöva en riktig smäll av mig själv just nu, så jag skärper mig. Fast det låter väl bra onödigt.

Aja, sov gott med er.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0