Indestructible

Ikväll ska jag äta middag hos Linnéa och Andreas, och sedan ska vi på bio inatt. Nya Pirates Of The Caribbean, i 3D desutom tror jag! Ska bli skitkul, tror den kommer vara jätte bra. Tycker om alla pirates filmerna.

Imorgon har jag nationella i matte också. Jag har en känsla av att det inte kommer att gå jättebra, men jag ska försöka att vara positiv iallafall. Nästa vecka får jag veta hur det har gått på engelska nationella också, och jag hoppas verkligen att det har gått bra, för det kan påverka mitt betyg en hel del skulle jag tro.

Imorgon är det även en vecka tills jag ska in på sjukhuset igen, och ta bort gipset om allt är som det ska. Jag bara hoppas på att allt har gått bra, .så jag slipper det här. Men tänk vad dom här veckorna har gått fort ändå, det har ju hänt så mycket..

Nu blir det en dusch så jag kan fixa till mig lite för kvällen. Ha det bra.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0