kommer du ihåg

Jag somnade inte tidigt igår heller, verkligen inte. Jag hittade massa att plocka på med på rummet så jag kom inte i säng som jag hade tänkte, haha. Så idag är jag trött, som vanligt.

Imorse startade jag dagen med nationella i engelska A, writing. Det ska nog ha gått hyffsat iallafall. Annars var det en lugns skoldag som gick bra. Efter skolan åkte jag nästan till farmor direkt, åkte bara hem lite snabbt först. Firade henne lite eftersom hon fyllde år igår. Åt middag, fikade och bara myste på. Skulle sedan lägga mig i soffan och försöka plugga lite naturkunskap, men somnade nästan på en gång, så det gick ju inte så bra. Vaknade till, och såg första perioden på hockeyn, och sen åkte jag hem.

Nu sitter jag och tittar på Efterlyst och äter popcorn med Casper. Jag kommer troligtvis inte plugga något ikväll eftersom jag är helt död. Men så får det vara! Nu ska jag mysa vidare. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0