Kul morgon

Det har varit en galen morgon för min del. Jag skickade ett sms till Adam inatt innan jag gick och la mig, och fick tydligen svar vid halv 5 imorse. Grejen var den, att jag trodde att det var mitt larm som ringde eller nånting när jag fick sms. Så jag klev upp vid tio i 5. Gick på toa, tvättade ansiktet, började borsta håret osv. Men så slog jag på datorn och tänkte sätta på lite musik, och plötsligt insåg jag vad klockan var. Haha. Jag kollade sedan på telefonen och hade inte den blekaste aningen om att jag äns läst smset jag fått. Iallafall så kröp tillbaka i sängen ett par timmar till.

Nu har jag nyss ätit frukost, vilket inte gick bra det heller. Jag fick först inte upp mjölkpaketet, så det blev helt trasigt. Sedan tappade jag mackan upp och ner på bordet när jag hade mjukost på den. Det blev inte lite kladdigt heller. Något positivt idag är ju iallafall att bin Ladin verkar vara död. Så det är väl den största nyheten här i världen just nu!

Nu ser vi positivt på den här veckan iallafall och gör det bästa av den. Det blir ju faktiskt kul att träffa mina kära klasskamrater igen, såhär efter lovet och allt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0