Lion

Sitter här med min lejonfrilla och väntar in Julia. Vi ska se på film och bara mysa. Är trött som vanligt jag. 



Håret är lite guldblont eller hur jag ska förklara, med tydliga inslag av gult och lite oranget. Haha. Jag kommer iallafall troligtvis lägga i en askblond färg om några veckor och då tror jag det blir kanon bra! Just nu är det väl sådär.. Men jag kan helt klart leva med det ett tag, och det blev ju förvånansvärt bra med tanke på hur mörk jag var innan lördagen. Jag kommer säkert ta av det sista håret som är lite längre också så jag nästan får det jämn långt, men får se hur jag gör med det. Jag har ju trotsallt klippt av mer än 1,5 dm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0