Rymdskon

Idag åkte jag som sagt in på sjukhuset med benet! Väl där fick jag tabort gipset först och sedan hoppa iväg på röntgen. Sedan fick jag träffa min läkare som jag haft under tiden. Han tittad på röntgen bilderna, och kände och vred lite på foten. Såren hade läkt fint så ärren blir bra bara jag sköter dom i sommar i solen. Själva frakturerna var väl sådär. Allt var rakt och fint så alla skruvar och plattan och det satt som det skulle. Ena frakturen har läkt ihop bra, men den andra går det sakta för, så där är det helt öppet fortfarande. Jag slipper ändå gipset nu som jag haft i 8 veckor, och får iställt en plast sko, typ som en stövel. Den får jag ta av när jag sover och när jag duschar, och jag ska ha den i en månad ungefär. Nu får jag stödja på foten när jag hoppar på kryckorna, och så fort jag kan så för jag börja gå i skon, även utan kryckor. Balansen och musklerna är som bortblåst men det ska nog inte ta allt för lång tid.



Fint va? Gillar att jag är i tvättstugan med datorn också. Haha.

Kommentarer
Postat av: beaaa

hahaha å hua vad jag skrattar :'D

2011-05-31 @ 18:48:40
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0