Glitter in the air

Skoldagen överlevde jag som tur var. Jag fick sedan en god middag här hemma, tog en dusch och åkte sedan iväg och tittade på fotboll. Mycket trevlig kväll faktiskt.

Imorgon är jag helt ledig från skolan, för jag ska in på sjukhuset. Har tid vid 11.40 eller nånting hos gipsteknikern, så då ska skiten bort! Sedan ska jag träffa läkaren också, och hoppas bara på att allt är som det ska så jag får åka därifrån utan något nytt gips. På dessa åtta veckor har det hänt mycket, och oj vad tiden har gått!

Snart är det sommarlov med allt vad det innebär också. Jobb, mysiga kvällar, massa god mat, lite party, sol och bad, och allt det där! Jag längtar så himla mycket efter att få spendera den här sommaren med alla mina underbara vänner. Mina fina ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta och se på någonting bra!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0