livet leker

Mitt liv är så bra! Idag kom mamma och Benke hem efter att ha varit bortresta i två veckor. Har saknat dom så mycket, så det är skönt att dom är hemma. Desutom fick jag en liten necessär från Victorias Secret som jag kan ha smink i, så då blev jag ännu gladare. Nu ska jag berätta massa roliga saker här som förgyller min dag:

-I helgen ska jag på två födelsedagsfester till två fina tjejer! Det kommer bli sjukt roligt
-om 22 dagar fyller jag 18 !!!
-om 26 dagar åker jag till Thailand med mina fina, underbara tjejer
-31 mars är det Den Svenska Björnstammen på Stadshuset och jag kan leva livet som artonåring
-13 april är det Maskinen på stads och jag tänkte fortsätta leva för fullt
-Sen får man förhoppningsvis Bergmansfonden om några månader och cashen bara rullar in
-Och i sommar ska jag på P&L med bästa Louise!! ska ha så roligt att huvudet trillar av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0