Det blir bättre

Hatade ungefär hela världen igår kväll. Bröt ihop fullständigt här hemma och mamma fick trösta mig lite. Kände bara att jag ville lägga mig och sova ett par veckor,. Just nu är det bara så jäva tungt när alla är ute och festar och har roligt om kvällarna, och jag kan inte göra ett skit för det här jävla benet. Det är inte principen att jag inte kan dricka alkohol (för jag äter mediciner fortfarande) som gör att jag inte känner för att hänga med på fester. Det är det att jag tycker inte det är roligt att få sitta i en soffa hela kvällen och inte äns kunna gå, och desutom veta att jag måste ha skjuts både dit och hem för att orka vara ute äns. Det kändes inte alls så här jobbigt förra året så jag vet inte vad det är frågan om, men allt jag vill är att det här ska bli bra igen så jag kan göra vadfan jag vill. Desutom tar det så mycket på krafterna att hoppa fram hela tiden, så jag är så trött hela tiden att jag skulle kunna somna var som helst.

Gick iallafall ner till Matilda igår efter många om och men. Hade en jättemysig kväll tillslut, och det är jag så glad över. Sov kvar där och sov ut imorse, låg och kollade på TV en stund innan vi klev upp och åt frukost. Sedan kom mamma och plockade upp mig, och nu ligger jag bara hemma. Ska nog bara vara hemma och se på hockeyn ikväll, sen får vi se vad som händer. Ska försöka få lite plugg gjort om jag finner orken. Idag är iallafall en bättre dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0