School

Jag har så fruktansvärt mycket kvar att göra i skolan just nu. Önskar av hela mitt hjärta att jag fixar det här, för annars vet jag inte vad jag tar mig till. Ända sedan jul har jag legat på latsidan. Jag har haft noll motivation till skolan, och har knappt gjort nånting, så jag får skylla mig själv att jag hamnat i den här situationen, men jag ska fan fixa det. Har snart bockat av ett arbete för den här kvällen iallafall. Imorgon ska jag stanna kvar på skolan i 2 timmar och försöka få två till arbeten gjorda, och sedan ska jag plugga med Sara på kvällen också. Det blir plugg både tisdag, onsdag och torsdag den här veckan, sedan på fredag ska jag bort på middag. På lördag hoppas jag på grillning, och sedan på söndag är det plugg hela dagen igen. Fyfan. Har en sån klump i magen, men jag måste verkligen ligga i nu, det finns inga andra alternativ.

Kommentarer
Postat av: Memmomamman

Kämpa på,det här fixar du men...jag tycker verkligen synd om dej, livet är INTE rättvist. Kram

2012-05-23 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0